Nov 11, 2011

aku kembali

gamba lama, anak orang nie :\
aku serius xreti dgn budak kecik2, dalam hidup aku manaada budak kecik
sigh~huhu

Assalamualaikum dan salam sejahtera xD lama aku tak update.. aku kepenatan, kemalasan semua ada! dush3 sekarang dah masuk week 4.. 3 minggu lagi nak midterm..ape pun tak study, jadi esok aku merajinkan diri bangun awal dan belajar, InshaAllah. 

walaupun kelas tak berapa nak banyak tapi kehidupan masih hectic.. serabut! grrrr....tido pun xberapa nak lena minggu nie, pegi kelas mengantuk gila, ber air2 mata, :( 2 hari aku rasa mcm xselesa.. perut rasa macam angin2 banyak, rasa nak muntah je memanjang. ni mesti sbb cempedak goreng tuhhh, huhu dahla makan waktu perut kosong lagilaaaaa -.-

aku tgk tv series punnn kurang dah sekarang..ke how i met ur mother makin bosan? :\ aishhhh tapi ade tv series baru yang comel! pada sapa yang suka usha2 starworld tuh tau lah kot. New Girl. aku mestilah suka sbb Zooey Deschanel kannn.. cantik gilaaaaa dia. yang lain aku tak tau nama! hihi

ape lagi ape lagi. ohhh aku ada beli sesuatu on9. hehe setahun lebih aku fikir..nak beli ke tak nak beli ke tak..akhirnya tewas jugaaaaaa. tengah menunggu kedatangan barang ituuuu woweeee :D

Aku juga ada lab minggu depan. ohhhhhhhh.. merana lah aku, eish aku benci betul dgn lab -.- grrrrrr dan aku di rumah ni! nak mengajak mak pak saya pi makan ayam penyet di Wong Solo...grrrrr.. aku punya nak makan tuh..smpai kalau aku tutup mata sekarang..boleh imagine rase dia tau tak..boleh rasa pedas lagi..grrrrr

okeyyy ini sahaja. causinceeeeee!!!


No comments: