Nov 26, 2011

Mengantuk dgn dunia sekarang.

Rasa pelik betul skarang..nak tulis kang org salah faham,simpan dalam hati pun,hati ni meronta2 nak meluahkan..tapi malas pulakkk :/ errr

Aku punya impian nak deactivate fb satu sem tuh mestilah tak berjaya,haha 2 minggu je kot jalan,pastu tak boleh dah, semua kawan2 semut aku kat fb,lagi senang nak keep in touch, buat assignment pun senang :) dalam masa yg sama ada pulak org yg salah paham,igt aku block lah tuuuuu errrr pastu sesuka hati buat tanggapan.. Ape kau rasa kau dumbeldore -.-

Tapi takpe yg lepas biarkan ia berlalu pergi,fokus pada yg di hadapan mata sambil angkat kening...grrrr ni lah tandanya aku ngantuk,aku ponnn tak paham ape aku cakap..

Tapi minggu ni aku sedih..sbb xde desperate housewives dgn big bang theory..minggu depan pun tak adeeee..nak suruh aku study kencang untuk midterm lah tuuuu T_T

Dannnnn aku juga akn cuba membuang lemak2 aku nie, ade competition kurus2 nie..huhu sape kurus dulu dia awesome,cantik,pandai ,hot,hensem, bestari dll. Brani x nak lawan???haha kau tau aku tgh ckp ngan kau ni :p kau jgn nak ajak aku makan benda gemok2 dah..padahal aku baru pas makan nasi lemak ni,gigih aku makan ni..

Pastu xtaw nk tulis ape dahhh..nite2 dont let the bugs biteeeee <3 but Edward Cullen cannnnnnn!!!

No comments: