Jan 8, 2012

muka legend :D

yelah2 muka aku legend. tapi kadang2 je kot..aku muka mengantok selalunya. :D

tapi legend2 nie,
aku tak suka orang mencarut, dulu kecik2 aku mencarut gak, tapi dah tak de dahhh kot. kalau aku mencarut tuh marah sgt lah tu kot..tp kalau aku marah pun sorang2,xde lah aku nak melepaskan kat orang. kau igt org suke ke dengar semua benda tuh, buat panas telinga. so kalau rasa nak mencarut2 kau mencarut kat dinding je la, bukan aku. terima kasih.

lagi2 kalau kita dengar...

"BaBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII lah kau ni" memang lah babi tuh binatang, tapi tak manis juga dengar kan?cuba mak ayah dengar, ish geleng kepala campur cilli mulut budak tuhhh.. orang kalau buat benda tak elok mesti pandai jugak nak pusing2 ayat sampai jadi dia yang betul -.- whats wrong with u? y u no think? grrrr

aku rasa umur nak masuk 21 ni kena matang dah. ingat budak sekolah lagi ke. aku pun tak main2 dah, aku serius sekarang nie, takde lawak2 dah. nak buat lawak bukan time office hour, ceh. ini ayat mintak penampor nie huhu.

aku frust sebenarnye nie. nak beli baju tapi tak shipping kat malaysia.

nampak gayanya untuk memiliki baju ini, haruslah pergi ke kedai dah menempahnye.
meh.

No comments: