Jan 13, 2012

yu ai ayyy

beberapa hari lepas aku pergi berjumpa kawan aku yang dah berbelas tahun tuuu
NADO namanya.,
pastu mestilah jumpa Belle ngan Hazi skali.
3 hari bersama mereka, mestilah mengalami tekanan mental.
but in a good way..haha macam mana tuhhhh

diorang2 ni kan yang pelik tuh yang amik law tuh haha
terima kasih melayan aku walaupun salah seorang daripada mereka tak kasi aku masuk bilik huhu
lepas nie gamba kitorang jer la, gamba aku ngan hazi yang banyak sbb kitorang pegang kamera,
gambar2 pelik kerana kami menggunakan efek2 kamera yang aku taktau pun kewujudannye huhu


















lepas ini semuanya buruk benor...











ps; aku mestilah kena pajak sbb menangis tgk ombk rndu, pas fikir2 mmg tak logik sgt cite tuh hahahaha

No comments:

There was an error in this gadget