Jan 4, 2012

T_T

selamat malam.
aku nie baru lepas tgk ombk rndu. menangis weh..bukan satu part jer, nie dah ber part2 dah aku nangis huhu. sedih whattttttttt.. lagipun smlam aku baru jer berlagak ngan kawan aku. aku ckp tak sedih nye cite ni, tak nangis nye..mcm pelik je cite nie.

aku tgk setengah jam pun nagis dah..sampai ke habis huhu, sotong habisss..huhu mungkin sbb aku dah lama tak tgk cite sedih. aku cite zombi pun nangis, cite macam ni lagi lerrr -.-

huhu dah lerrr aku nak tido. naniteeee

No comments:

There was an error in this gadget