Feb 22, 2012

delete, undelete

hahah. undelete balik blog lama! kenapa oh kenapa. haritu adalah sebabnya aku delete blog ni, sbb aku rasa nak tulis pasal someone, tapi kang aku tulis kecik hati pulok,tapi hati aku banyak je kau dah kecikkan. aih emo pulak aku. huhu tapi tulis blog baru tak menarik, rasa bosan. kalau tulis kat sini rasa cam best, tgk post ade 6ratus lebih,macam wow.. banyak nye karangan aku buat, padahal hanya lah gamba2 tak berfaedah aku tu.

jadi aku mulakan balik menulis kat sini. lagipun aku bosan cuti ni, dah keluar 4 hari berturut2 pun aku masih lagi bosan,tak tau nak buat apa malam2. jadi blogging lah penyelesaiannya. aku nak delete ade certain blog post yang lama2.. sbb kadang2 aku tulis tu time fikiran aku tak stabil, padahal benda yang aku feelingnya seminit jer rasa, kadang2 teringat. bila baca balik, malu2 huhu tapi bukan harini lah delete, xlarat aku nak tgk satu2..

aku tetap aku. seorang manusia yang tak tetap pendiriannya. sekejap ada sekejap tak ada. sekejap lapar sekejap kenyang, nanti lah aku sambung tulis, nak turun bawah ni. :) apa2 pun selamat bercuti semua.

No comments: