Mar 6, 2012

marchieee march!

selamat march :)

ke last post aku tuh mmg dah bulan march, tak apa lah, biarkan sajaaaa.

hari ni aku sedih sbb mungkin charger laptop bakal tak bernyawa lagi, bateri pun sudah kong, haih banyak pulak duit nak kena guna, yang penting nanti kena beli charger dulu.

okay hentikan kesedihan. tapi kan sedih jugak harini. aku pun tak paham kenapa semua tv series nak sedih2. kenapa hari ini? mungkin sbb aku tido petang. ahha padahal takde kena mengena pun. Aku ni suka betul buang masa, baru perasan. dah bertahun2 tapi baru hari ni aku baru perasan.

Aku kan setiap kali tgk tv series mesti aku akan skip2. bila episod baru keluar, aku akan tengok cepat2, skip setiap 5 minit macam tu, aku pun tak tau kenapa. lepas tuh baru aku tengok balik dari awal sampai habis, pada hari yang sama. membuang masa betul, tapi aku rasa nak prepare emosi aku dulu kot. oh merepek nya perangai aku -.- cerita yang aku tgk ni berseason2, lepastu rasa attached, macam tengok harry potter semalam! sedih weh.

semalam satu hari aku habiskan dengan harry potter, lepas habis tu aku rasa tua :( aku ingat lagi dulu2 waktu harry potter & philosopher's stone keluar, mintak kat mak beli bertie botts dgn chocolate frog, padahal xsedap mana pun, tapi excited. Lepastu bila masuk hostel, rasa xminat sgt dah harry potter sbb takleh tgk wayang. Semalam pulak tiba2 touching tengok harry potter. Aku suka Sirius Black, nampak tak taste merepek aku tuh. haha tapi Ron pun apa kurang nya huhu.

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh. aku nak tulis pasal benda lain, tapi aku lupa dah sebenarnya. isk nanti2 lah sambung blogging.naniteeee :D

No comments: