Apr 16, 2012

banyak

helo. banyak benda nak cakap, banyak benda nak tulis. grrrr.

hari2 aku sekarang dipenuhi dengan kemalasan. duduk tempat baru ni rasa mengantuk je memanjang. terlebih tido, dan dah 5 hari aku cuti ni, tak ada kelas. haih. rasa tak produktif langsung. pastu tak boleh balik rumah since parents tak ada kat rumahhh :( lepastu tak ada internet lagi ni, next month tuh ada lah kot.

bosan betul duk rumah baru tu, dah la sejuk, aura mengantuk tuh kuat nor. huuu sekarang lepak hostel lagi ni, walaupun hostel kat sini tak perfect tapi rasa bahagia skit duduk sini :) hmm, minggu ni je dah berapa kali aku marathon harry potter ngan walking dead. siap boleh hafal dialog hue3. nak keluar pun malas nie grrrr :/ lepastu aku stress sangat walking dead nak kena tunggu lama ni, jadi aku pun tgk talking dead. itu pun aku rasa best. GRRRRRR..I JUST LOVE ZOMBIES!!!!!!!

n my parcel! hue3
terima kasih kawannnn :')



No comments: