Apr 20, 2012

yeeeeeeay

assalamualaikum :)

saya berada di rumah! bestnyeeee..dah sebulan tak balik rumah dan hari ni melantak. pagi je dah makan nasi lemak pastu makan subway.  kul 4 petang makan roti + tuna. pukul 6 pulak makan nasi +ayam masak lemak + terung goreng. wahhhhh nikmatnya duduk rumah. hihihi

lama dah tak makan banyak. selalunya aku makan sekali sehari je, aku dah bosan dgn makanan kat cyber tu :( smpai taktau nak makan ape. duk rumah pun harini lah nak makan sedap2. tapi kena jaga makan nie..sbb next week ada plan. muehehhehe.. Insyaallah jadi ^_^

nak tgk cite Cabin In The Woods, abangnye macam telah mengesyorkan je untuk tgk cite tuuuu. next week The Avengers & Cabin In The Woods yok!

potato.


kakiku terbakar! huuu T_T jadi kalau nampak ade perempuan pakai payung hitam pergi kelas time panas terik masa kat ememeu tuh, aku lah tu

baiklah, kantoi tak belajar dgn mak tadi, haruslah belajar sekarang. nite2 monkeys!

No comments:

There was an error in this gadget