Apr 26, 2012

:(

sedih..

semalam aku happy sangat, dah lama sangat aku tak rasa happy macam tu, tapi setiap kali aku rasa happy sangat mesti aku akan rasa sedih lepas tu. banyak benda yang berlegar2 dalam fikiran aku ni.

aku paling sedih sbb baru aku perasan aku ni selalu jadi tempat kalau orang sedih pastu nak tenangkan fikiran semua tuh, nak bagi diorang happy, lupa kejap masalah.. kalau ada duit, aku keluar ngan korang, buat ape korang nak semua..tp bila aku sedih,aku sorang2 jela simpan dalam hati. ke aku jer yang overreact rasa sedih

hmm..tp tak sedih pulak aku, bila orang yang aku rasa kawan boleh tahan baik..cari aku bila dia nak something je, nak mintak tolong baru cari la, senang cerita cari bersebab.. tak penah lagi cari nak tanya khabar. sedih ada kawan mcm tu..aku sedih sbb aku baru perasan semua ni kot..

aku bersyukur sbb Allah jadikan aku orang yang boleh tahan penyabar. sebab mostly orang keliling aku bebal, nak menang sentiasa. aku penat la fikir pasal orang..menyakitkan hati dan menyusahkan. sedih2!

No comments: