Jul 1, 2010

mom i love you.

rindu mak :( mak kat rumah tgh buat ape ek? mesti kemas rumah kan, mak suka sgt kemas rumah, nak kate bersepah tak la, tapi mak mmg suka kemas rumah. hehe saaaaayang mak. rindu mak, nak peluk,huhu tapi haritu time mak hantar balik sini cium ngan peluk mak, tapi nak buat hari2, tp xboleh, kena belajar kat sini, ceyh cakap macam rumah jauh jer,..hehe

mak....nak mintak maaf sbb b4 nie belajar main2 :( tak tau kenapa, terima kasih mak sbb hantar masuk blaja kat sini, mak cuba jugak nak tolong anak mak nie....nak blaja..untuk mak dgn ayah. sayang mak dgn ayah.

mak comel lah dgn ayah,suke gado2 cam budak..heeee mwahxxxxxxxxxxx!

No comments:

There was an error in this gadget