Feb 21, 2011


tiba2 rasa nak tulis nie,
baru beli liquid eyeliner, slalunye pakai pencil/gel jer
tp try sajalahhh

my hands was kinda shaky2
in the end bolehhh jugak ;)

yg this one awesome,
tak rasa mcm ada benda pun kat mata :)
tp kan tak waterproof, nak cepat sgt smpai lupe nak tgk,
aduihhh.
tp xpe,jgn pakai ble nak nangis jer,
pakai bila duk lam bangunan jer.

aku nie takdelah make up sgt..
kalau ikut parents aku, atau rasa nak make up aku make up lah
tuh pun tak heavy, blusher skit, eye shadow
eyeliner skit,pastu lipstick..itu saja..

ada satu benda yang kalau aku pakai mesti tak jadi pape.
MASCARA..haha
pakai lah yang mane pun,
bulu mata aku mesti jatuh bawah
atau erti kata lain nampak flat aje.
pastu kalau pakai mascara aku jadi ngantuk huhu

dah la,itu jer nak tulis,
sbb taktau nak buat apa. heh
tata

No comments: