Apr 19, 2011

pagi2

pagi2 wa dah cemas dah. boleh pulakkk aku mimpi perang2 kan. dah lah aku sorang jer orang baik, kena tangkap dgn orang jahat, nak selamatkan diri. hebat sangat pulak dah. oh mimpi aku tuh macam game, boleh pause, resume game balik, restart pun boleh. aku asik restart jer dalam mimpi tuh. nampak sangat aku nie hampeh. hehe tapi kan orang yang kejar aku tuh US Marshall. ke aku yang jahat? ahaha aku macam baik jer, mungkin dorang yang jahat. mungkin evil spirit menguasai dorang.

penat aku mimpi tuh, kena terjun laut la, panjat pagar bagai. ingat aku athletic ape haha. tiba2 terjaga dari tidur terusrasa nak potong rambut :) yeayyyyyyyyyy

2 comments:

Anonymous said...

so random. :D

cik bulan said...

kannn?darah satria habis beb!hehe

There was an error in this gadget