Apr 19, 2011

tangan

aku tak taulah nape aku bersemangat sgt menulis harini. isshhhh. ohh baru balik from Pak Ya. kedai makan chinese muslim, aku mmg selalu berangan makan chinese food. macam kat dalam tv tuh,aku tgk sedap jer dorang makan, delivery tuh. itulah impian aku. makan chinese food yang dalam kotak kaler putih tuhh.

mimpi pun jadilah. hehe kedai PakYa tuh kat pandan indah..kot.entah lah aku pun tak ingat lah tempat2 nie, tp aku rasa pandan2 jugak lah dia. makanan boleh tahan. i loike daging krispi :)

oh sekarang kan aku dah okay. hidup mcm biasa kembali, harap ini berpanjangan. sebab syed selalu kutuk aku kata aku move on sekejap jer.aku mmg macam tuh lahhh, hehe tapi kan aku redha jer semua. kalau aku fikir aku heartbroken, ade lagi orang yang hidup dia lagi teruk dari aku. aku nie patut bersyukur, Alhamdulillah, kalau nak tgk balik hidup aku smooth jer, xde masalah pun. semua okay, makan minum cukup, kenapa pulak aku nak sedih2 kan hidup aku kan. lebih baik move on, jadi happy, mak pak aku pun senang hati jer tengok anak dia happy.tp nak lupakan semua benda mmg takleh, still ingat2 jugak kisah2 dulu. ini mmg tak leh lari, tapi apa kati kita jadi kuat. *tunjuk muscle skit hehe

pasal bf ke ape2 yang sama waktu dgn dia, biar lah dulu kot. biar aku belajar bagi gempak sikit n bagi mak pak aku bangga sikit skang.. aku happy dgn hidup aku sekarang, walaupun kadang2 aku rasa lonely jugak, tapi takpela. InshaAllah ada benda baik akan jadi kan. menyampah pulak aku dengan diri aku sekarang. hehe

dahla, tu jelah kot. lame tak merapu, saja nak kuatkan diri di malam hari.
nite2 yaww~ 

No comments: