Apr 17, 2011

scream4 & karaoke :)

.....selepas aku berlari mengelilingi running track 4 kali aku pun balik bilik dgn gagah dan melepek atas lantai. ini betul2 continue haaa..okay sambung cerita...xleh bangun kot, lembik, macam pondanzzz uuu... then mandi2...jumpe Taiki, g alamanda sbb kitorang nak tgk Scream4. aku ingat aku akan tido dalam cinema tu..tp aku gagah..sbb banyak bunuh2...jadi tak tido la. best pulak cite tu :) 

then igt nak balik tiba2 rasa nak menyanyi..kitorang g karaoke ^_^ lamenye tak karok. besssstttt :)
balik dr alamanda pun still xleh tido..aku tido sejam jer...sbb sejuk sgt.. n sakit belakang. bangun pagi2, balik rumah. balik sendiri kali nie, my parents balik kampung pulakkkk.  agak mencabar..dah la ngantok...laptop berat..gitar gemuk..huhu sakit belakang lagi. bila sampai depan rumah rasa bahagia gila...

sampai rumah mmg tingtong habisss. satu ape pun tak buat. 
balik rumah sampai rabu mungkin..tak pun selasa... ishhhhh dahhh nak abes sem kottt.
cuak pulakkk. :D

ps; comel enn kitorang tgh nyanyi :)


No comments: