May 18, 2011

hari aku happy sangat, yelah nak jumpa kesayangan saya. @Syarmimi Amira dan @Aisya Razali .... and aku baru perasan ini blogger, xleh tag. tak menarik laaa -.- kitorang pergi Times Square, tempat favourite, tapi tak boleh lah jalan2 keluar, maklumlah...acidman berkeliaran..Aisya pun kitorang g amek kat KL Central.. semua sebab acidman..tak menarik lah dia, mesti gagal dalam bercinta, pastu nak wat camtu kat orang haihhh..dah2 takmo cite pasal acidman... nak cite pasal awek2 saya :)

sayangggg :)

macam biasa pergi karoke lah kan, since kat situ murah. but b4 that kitorang g mamam kat Sushi King..yelaaa rindu gila kot, kat sini aku tak ada geng sushi, kat UM dulu banyak la geng sushi. melantak gila lah kitorang..heh naik sheikh dah tadi :P

then karoke 3 jam, hari ni semua lagu melayu, BEST! dengan suara Aisya yang bajet manje2 n suare Mis yang macam orang skinny. muahhh sayang Mis <3

pastu jalan2 , Eqa pesan shawl, aku belikan jelah, tak pakai siap. aku tempeliang ang! hehe aku rasa best sangat harini, aku rindu korang sangat kot, nanti Mis pergi RCMP dah, xde budak TGB dah nak teman aku kat sini huhu sedih2.





















mimises cantikkk ;)
Echa tomeiiiii,tp sengal :)
on of the best thing is aku jumpa benda yang aku mmg cari dah lama, tapi itu dalam post lain. okenggg,lastly, gambar2 perlu di upload untuk tatapan semua. sayang korang, tomeiiii sangat aihhhh!

No comments: