Jul 14, 2011

busy wohhhh!

rindu betul kat blog nieh, xbersawang lagi :P busy sejak kebelakangan nie, nak berjaya, kena lah jugak busy, semalam ada in lab test and midterm programming. bagi aku payah la, aku macam susah sikit nak ingat2 coding nie, that means kena belajar kuat lagi. aku rasa aku xdo well pun dalam midterm semalam, so aku kenalah belajar double/triple untuk lagi 4 midterm. aku ni tak pandai kenalah blajar kuat, i'll try my best.

minggu nie balik rumah, kena balik jugak, banyak benda nak uruskan. pening2 -.- haritu pakcik azfar datang sini, jumpa dia..tapi kejap je punggg, ade kelas lagi. 

class makin hari makin rumit...risau2..penat duk risau jer... >.<

kepada rakan2 yang lama aku tak tegur,nanti aku tegur lah eh, busy gila wohhh skang. korg byk dah 2nd year,aku nie baru 1st year..so kena focus takut sangkutttt!
pray for me eh? cuak sangat memikirkan nieeee

this is my new sleeping buddy,walaupun badan dia nampak tak berapa nak proportional tapi best peluk dia. thanks Sare! :) and his name is jojomm!hihi

dah lama tak tuju lagu,nak tuju nieh!
kalau aku lah ahmad, mmg aku cair.huhihuhi :P
untuk semua ahmad lah aku tuju lagu nie :) ngee

so jumpa lagi apabila aku menulis lagi ;) 
(^3^) mmmuuuuaahhhhhh <3


4 comments:

AffeqahRohaizat said...

jojomm....nampak perut!!! xda pusat..

shazzy :) said...

mumun! joinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn http://senozea.blogspot.com/2011/07/shes-no-you-giveaway.html :D

whiteCASTLE said...

muke ko ngn jojomm tu lebey kurang jerk...hehe

p/s: mase pelok kne ingat aku tau..wajib..hehe

cik bulan said...

eqa : pusat hilang :D

shazzy : konfirm menang ke?haha

sare:ape ke lesbian sgt statement tuhh ahha