Aug 5, 2011

erkkkk..kenyang!

selamat pukul 8.30 malam!
macam mana berbuka, sedap? huhu hari ini aku kehampaan sikit, nak cerita pun sedih, menangis jom huhu takpe2 banyak hari lagi ada huuuu.minggu ni takbalik rumah, tak berbuka kat rumah lagi -.- tapi xpelah, dah bertahun2 duk hostel orite jer kan :) next week lak kot, aku kena siapkan assignment minggu nieh, n start blaja untuk final. semoga tenang jer hati aku belajar nanti, InshaAllah.

aku nie sebenarnya tgh berfikir2 pasal plan next week. iftar kat rumah 'ain nadia. hehe rindu gila korang nie. kawan baik kat sekolah, selain kawan kelas. best dorang nie, susah nak jumpa kawan macam nie sekarang. lagi2 time uni nie. kawan datang dan pergi, nak buat assgnmnt baru kawan, kalau tak hal aku hal aku, hal kau hal kau. apa2 pun aku bersyukur sebab Allah kurniakan korang dalam hidup aku, semua kawan2 yang aku ada best. awesome wehhh!


ciom sket!


gamba favourite! :D




terima kasih kerana sentiasa berada di sisi di kala aku memerlukan :) kita kawan sampai kita berkedut2 okay? mesti comelnye nanti.
we're strong! yeyehhhh!


2 comments:

nadd. said...

omel omel sangat nihhh!hehehehe

cik bulan said...

hehe tedik2!