Aug 4, 2011

teenwolf!

selamat petang! harini pasal tv series! TeenWolf. anda boleh menontonnya kat astro tapi tak ingat channel. it was okay, what do u expect from a teenage movie :\ pasal wolf, love and pusing2 macam tuh jer la, but then aku dah tengok, kena habiskan. now baru episod 9.  layan jugak aku tengok, banyak orang hensem, aku pun pelik, mula2 tak hensem tapi pastu jadi hensem. gitulah ceritanya. sapa2 yang ada masa terluang, tak tau nak tgk ape boleh tgk nie.. 

abang kanan sekali hensem!

The WareWolf, Tyler Posey.

aku buat post nie pun sebab teruja tgk lead actor dia. macam pernah nampak tapi kat mane laaa kan. sekali betul tekaan aku, dia budak lelaki dalam maid in manhattan! :D see2 hebat kan aku hihi comel gila dia dalam maid in manhattan tuh ka ;) eleh2 semua yang gedik2 tgk maid in manhattan dulu2 mesti ade crush dgn budak nie kan hihi

muka dia nie baik betul.

tapi suka abg wolf yang gambar atas sekali, belah kanan jugak!
anyway..enjoy! kalau korang tgk laaaaa huhu.

No comments: