Sep 7, 2011

random post!

selamat petang wahai dunia!

aku nak mengadu skit kat blog hari ni. aku nie asik tido lambat tak buat pape jer, dah nak final dah nie.. belajar nya tak habis lagi huhu. malam nuie aku belajar! janji! huhu

pagi tadi pun ada quiz field theory, aku ada rasa tak nak pergi pun ade, sbb aku tak habis baca. suka hati aku jer kan? nasib kawan aku call, aku pun pergi dgn tak relanya huhu. tak ikhlas langsung aku belajar, tp quiz tuh okay jer, nasib baik pergi, lecturer aku baik gila.. siap bagi guidance, boleh bincang2 lagi, thnks :') terharu nie, aku menangis kang.

pas kelas, aku borak2 ngan si faisal. dia kata dia nak g gym..aku kata nak jogging petang nie. pastu dia ajak jogging time tuh gak.. kul11 pagi. ape ke mengarutnye dia nie, tp aku pun takde wat pape. pergi jelah. jogging nye ciput jer, borak yg byk. hampehhh. tp baguslah untuk org pemalas macam aku nie, at least bergerak..rasa rajin skit..kalau tak aku nie mengadap lappy jer. okay cukup cerita hari ni.

hari senin harituh aku g karoke. random habis kan nie?haha

new pencil case! to boost up my study mood!

thnks rina banana <3

nak cerita lain pulak.

mulut aku nie tak boleh berhenti nyanyi lagu crazy - the voice coaches.

sikit2 aku sebut

'i remember when i remember i remember when i lost my mind'


'hahaha bless your soul'

huhu aku rasa sedap sangat diorang nyanyi. iwuvyou adam levine. huhu

hari2 aku tgk video adam levine aku cair2 macam nie ~(^_^)~ huhu kalau nak karoke pulak tak boleh focus! meleleh air liur aku. haha kronik dah aku. grrrrr


awhhhhhhhhh :')
*tangisan kebahagiaan.

sorry lah asik post pasal AdamLevine jer sekarang. aku mmg suka dia dari dulu lagi, tapi ini semua gara2 the voice. dia mcm boost up aku punya hati lah haha

dah aku nak tido, jap g nak g makan eskem! :D



No comments: