Nov 29, 2011

senang sangat lahtu

ape aku nak tulis yang senang sangat nie..,tp yg pasti bukan midterm, hehe aku sepatutnya belajar nie, tapi nak buat macam mana, tak rasa bahang last minute lagi..errrr :\ bila nak insaf nieee huhu jadi sempatlah aku berblog sekejap.

sejak akhir2 ni mak aku asik cakap pasal boiprenggg jer. aduhhhhhhh :O bukan sejak akhir2 sejak single sebenarnye, haha aku rasa mak aku nie tau yang aku breakup haritu, perghhhh, hebat mak aku ni, tp sebenarnya mak selalu tau, lagi2 bila anak dia bermasalah, duduk 20 tahun sebumbung, mestilah tauuuu kan..

haritu mak aku tanya sampai aku dah tau nak jawab ape, aku jawab dah takde..haha mak aku tanya kenapa, mestilah aku tak jawab, kang ingat ape pulak. errrr, dua hari lepas keluar ngan mak aku , pastu bagi statement random dia lagi..

mak : nak cari kawan ni, cari yang.........[nak tau tanya aku haha]

aku pun mengiyakan sahaja..pastu makcik aku siap nak cari boipreng untuk aku lagi, dah la taktau pasal aku, nak cari boiprengg untuk aku, nanti terhutang budi tak boleh dah kutuk hahaa teruk gila aku nie..ni joke je la, main2 sajaaaa..

yang pasti aku banyak sangat benda dalam hidup sekarang, kalau ade boiprenggg skang..mesti aku lost. aku tau aku akan lost, diri aku, 20 tahun bercinta dgn diri sendiri takkan tak kenal lagi kotttt..grrrr

dan kita tak selalunya akan dapat ape yang kita nak, kalau dapat tuh alhamdulillah. kalau dapat lain tuh kira orang tuh hebat la boleh buat kita tak pandang ape yang kita nak..aiseyman, ape aku mencarut banyak2 nie.

baiklah aku nak mandi, tido bangun and study.
ohhhhhh boleh kering otak aku takde tv series minggu nie, nak suruh aku belajar untuk midterm la tuuuuuu. zzzzzzzz


1 comment:

whiteCASTLE said...

nak cari kawan.cari yang??

hehe