Nov 27, 2011

terpaling sayang 503

sejak beberapa hari ni aku rindu pulak dekat budak 403/503
aku rasa semua orang punn sayang classmate skolah diorang kann
tiba2 harini aku terindu diorang lebih pulakkkk,
aku tak banyak gamba dorang :( sbb ade org rosakkan xternal harddisk aku dulu,
so ini je la yg ade 

cede ngan ayed

aku n ayed, asal reunion jer muka aku ngan ayed je huhu

with topek n myra


ni time ape tah ni



time drama kelas!














ishhhh rindu gila kat korang
kita ponteng quiz sejarah sbb g tengok ironman reramai
jamuan makan suke hati kita yang tanpa sebab tuhhh huhu
mengantuk dalam kelas MissLyn n Mr.Ahmad huhu
main Uno
nyanyi sama2 lagu sebelum cahaya
buat card birthday! :D

banyak lagi benda kita dah buat bersama,
nak reunion kena tunggu budak2 medic habis blaja la
bila semua ada kat sini
aku happy yang korang jadi sebahagian dari hidup aku
itu jer yang buat aku kuat time kat tgb,
sbb aku mmg mula2 xsuka kat situ
siap ada rasa nak keluar lagi huhu

<3 503
ALWAYS.



No comments:

There was an error in this gadget